{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Want to read it in English? Then click here.
Lokomotivværkstedet
Otto Busses Vej 5A
2450 København SV
Dørene åbner kl. 08:00 og programmet starter kl. 09:00
Registreringen begynder kl. 08.00, hvor der vil være morgenmad, kaffe, the og juice.
Så kom gerne i god tid, netværk med de andre deltagere, mød de fantastiske udstillere og få lidt mad inden det går løs med velkomst og første oplæg kl. 09:00.
Fremvisning af QR-kode
Når du ankommer til konferencen, vil din billet i form af en QR-kode blive scannet. Derefter får du udleveret dit navneskilt, som du bedes bære synligt på konferencen. Din QR-kode bliver sendt til din mail to dage før konferencen og igen om morgenen d. 10. oktober.
Skru gerne op for lysstyrken på telefonen, det gør det nemmere for os at scanne koden. Du behøver ikke at printe din billet.
Der vil være gratis bemandet garderobe på konferencen. Du finder garderoben ved entréen.
Når klokken slår 17:00, er det tid til at skabe forbindelser. Sæt tid af til at få netværket og få rundet dagen af sammen med de andre deltagere. Bland dig i mængden og lad stemningen flyde sammen med vores udvalg af forfriskninger. Løft et glas vin, øl eller en forfriskende sodavand – det er dit valg. Og som om det ikke var nok, har vi forberedt en lækker række snacks. Så tag dig tid til at netværke, udveksle idéer og dele din begejstring.
I bil
Der er en stor parkeringsplads foran Lokomotivværkstedet.
Med S-tog
Det tager 15 minutter at gå fra Dybbelsbro st. til Lokomotivværkstedet.
Med Metro
Det tager 10 minutter at gå fra Havneholmen metro st. til Lokomotivværkstedet.
Med bus
Bus 17 stopper 10 minutters gågang (Otto Busses Vej) fra Lokomotivværkstedet. Bus 17 kører fra bl.a. fra Hovedbanegården.
På cykel
Det er muligt at parkere sin cykel lige ved siden af Lokomotivværkstedet.