;

Lad os sammen skabe et program med højt fagligt niveau

E-handelskonferencen vokser år efter år og er i dag kendt som Danmarks største konference for e-handlere. At få taletid på konferencen er derfor en god mulighed for at nå bredt ud med viden og erfaringer, der kan hjælpe andre e-handlere med at styrke deres forretninger og bidrage til at skabe fremdrift i branchen. 

Men der er også stor efterspørgsel. I 2024 måtte vi lave venteliste på taletiderne. 

Vi har derfor indført et nyt initiativ til E-handelskonferencen 2025, der betyder, at alle der ønsker taletid på konferencen skal sende en ansøgning. Ansøgningerne bliver sendt ind til et fagligt udvalg, der repræsenterer de forskellige fagområder inden for e-handel, som vil udvælge, hvilke oplæg der kvalificerer sig til at komme på scenen. 

Formålet er at sikre, at programmet får et højt fagligt niveau og favner aktuelle emner inden for e-handel.

3 vigtige datoer:

  • Deadline for ansøgning: 1. juni 2025
  • Svar på ansøgning: senest d. 20. juni 2025
  • Konferencen afholdes: d. 9. oktober 2025

Har du nogen spørgsmål?

Hvis du har nogen spørgsmål til det faglige indhold eller har brug for sparring ift., hvad der kunne være relevant at tale om, er du velkommen til at række ud til Carsten. 

Du kan booke et møde med Carsten her 📅

Oplever du problemer med udfyldelse af ansøgningsskemaet, bedes du kontakte Janni.

Kontakt

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel
Medarbejderprofil
Digital Handel

Janni Jul Christiansen

Konsulent