{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Lad os sammen skabe et program med højt fagligt niveau
E-handelskonferencen vokser år efter år og er i dag kendt som Danmarks største konference for e-handlere. At få taletid på konferencen er derfor en god mulighed for at nå bredt ud med viden og erfaringer, der kan hjælpe andre e-handlere med at styrke deres forretninger og bidrage til at skabe fremdrift i branchen.
Men der er også stor efterspørgsel. I 2024 måtte vi lave venteliste på taletiderne.
Vi har derfor indført et nyt initiativ til E-handelskonferencen 2025, der betyder, at alle der ønsker taletid på konferencen skal sende en ansøgning. Ansøgningerne bliver sendt ind til et fagligt udvalg, der repræsenterer de forskellige fagområder inden for e-handel, som vil udvælge, hvilke oplæg der kvalificerer sig til at komme på scenen.
Formålet er at sikre, at programmet får et højt fagligt niveau og favner aktuelle emner inden for e-handel.
3 vigtige datoer:
Har du nogen spørgsmål?
Hvis du har nogen spørgsmål til det faglige indhold eller har brug for sparring ift., hvad der kunne være relevant at tale om, er du velkommen til at række ud til Carsten.
Du kan booke et møde med Carsten her 📅
Oplever du problemer med udfyldelse af ansøgningsskemaet, bedes du kontakte Janni.