{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Skal der tilføjes en ny kontaktperson, så kan du oprette profilen her
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
KEYNOTE
Christina Boutrup, journalist
Omnichannel
Jens Levin, CEO and Co-founder at Sitoo
E-eksport
For enhver virksomhed med en ambitiøs, digital strategi er de bagvedliggende teknologier i valg af ny løsning helt essentielle. De forkerte valg kan værende både fordyrende, langsommelige og værst af alt ende med at stå i vejen for virksomhedens digitale ambitioner.
Men hvordan skaber man den rigtige balance mellem strategi og teknologi? Hvilke typiske faldgruber skal man have for øje i valg af ny løsning? Og hvordan imødekommer man bedst behovene her og nu – uden at gå på kompromis med virksomhedens ambitioner på sigt?
Casper Stendal giver dig både skrækscenarie-eksempler fra den virkelige verden og konkrete værktøjer, der gør dig i stand til at skabe den rette balance og træffe det rigtige valg for netop din virksomhed uanset kompleksitet. Og på en måde, der ikke kun opfylder behovene her og nu, men som også fremtidssikrer din forretning.
Casper Stendal, Partner og CEO, Ecreo
Omnichannel
Oplev hvordan JACK & JONES skaber fantastiske kundeoplevelser i over 1000 fysiske butikker og opretholder samme høje standarder online. Denne præsentation dykker ned i brandets rejse fra grundlæggelsen i 1990 til at blive en multibrand gigant (Men, Junior, Plus Size, Women) med stærk B2B og B2C tilstedeværelse.
Lær om det innovative JACK & JONES CLUB loyalitetskoncept, som rulles ud i over 25 lande, og integrerer 1000 butikker med en omfattende omnichannel tilgang. Ved at bruge avancerede CRM-strategier og performance marketing sikrer JACK & JONES en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af alle kanaler.
Gå ikke glip af chancen for at få indsigt i strategierne bag kundeloyalitet og succes for et af detailhandlens førende brands.
Anja Bonnet Steensen, Performance Marketing Manager, Bestseller/Jack & Jones
Omnichannel
Imerco har været igennem en transformation de seneste år, og har ændret deres tech stack til at kunne understøtte en ny digital virkelighed, og større krav fra kunder og medarbejdere til brugeroplevelsen. Samspillet mellem deres butiksnetværk og online har været essentielt for at nå dertil hvor de er i dag.Speaker: Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development at Imerco
Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development at Imerco
Omnichannel
Oplev et inspirerende oplæg, hvor XL-BYG deler ud af deres mest afgørende learnings på rejsen til at opbygge stærk e-handel i et omnichannel-setup. Opdag de væsentlige trin i en god proces, forstå vigtigheden af et stærkt systemlandskab, og udforsk de unikke overvejelser for B2B og B2C på en enkelt platform. Hør også om, hvordan sparring med andre virksomheder og identificering af styrker og svagheder kan forme din strategi samt dit valg af partner. Oplægget vil give dig værdifuld viden om processen og vigtige beslutninger mod en stærk e-handelsløsning, der kan løfte din forretning.
Rasmus Kjær Madsen, VP of Engagement, Kraftvaerk A/S
Helene Birk, CMO/Marketingchef, XL-BYG a.m.b.a.
E-eksport/Omnichannel
Adam Peter Nielsen, CTO, Novicell
Christina Bruus, Marketingchef hos ICM part of Bunzl, ICM Safety A/S
E-eksport
Ulrik Grevenkop-Castenskiold, Managing Director, Incubeta Nordic
E-eksport
Lars Hedal, CEO, Hesehus
E-eksport
Klaus Valeur Leffers, CEO, Valeur Customer Service
Allan Jørgensen, Founder/Partner, Web2Media
AI
Nicolai S. Jørgensen, Head of Denmark, Invertus
Omnichannel
Digital Marketing
Discover how to incorporate gamification and interactivity into your ecommerce marketing strategy, creating exciting & memorable campaigns with impressive results:
Andreas Fabricius, COO/Co-CEO, Playable
Omnichannel
Tanja Winterberg, Performance Specialist Manager Northern Europe, Google
Karoline Lotz Jonassen, Future Commerce Lead, IMPACT Commerce
Omnichannel/Loyalitet
Hvordan sikrer Skoringen, at de er første og eneste stop, når der skal købes fodtøj til hele familien? Det gør de ved at arbejde ambitiøst med kundedata for at skabe livslang loyalitet - både online og i deres mange fysiske butikker. Lyt med, når Ulrik deler ud af, hvordan Skoringen tiltrækker nye medlemmer til deres kundeklub, beriger deres kundeprofiler og skaber personlige købsoplevelser, der får kunderne til at vende tilbage igen og igen.
Ulrik Egede Christensen, Digital Chef hos Shoe-D-Vision AMBA (Skoringen)
Omnichannel
CBB Mobil er et digitalt teleselskab i en mættet branche kendetegnet af stor konkurrence og løbende nødvendighed for fornyelse for at fastholde kunder. Med CBB MIX har de i samarbejde med Novataris udviklet et digitalt produkt, der giver frit valg af streaming som del af eksisterende teleabonnementer. Hør mere om, hvordan et tæt agilt samarbejde mellem forretningen hos CBB Mobil og softwareudviklingen hos Novataris, giver CBB Mobil mulighed for at skalere og tilpasse CBB MIX.
E-eksport
Digital Marketing/Omnichannel
Demosession
Robert Curlette, Senior Sales Engineer, Contentstack