; ;

KEYNOTE

Temu-chokket – hvad kan vi lære af kinesiske virksomheder?

Christina Boutrup, journalist

Omnichannel

Putting the future of retail in your hands

Jens Levin, CEO and Co-founder at Sitoo

- Sitoo -

E-eksport

Undgå at tabe hovedet mellem strategi og teknologi - lær af andres fejl og find den rette balance

For enhver virksomhed med en ambitiøs, digital strategi er de bagvedliggende teknologier i valg af ny løsning helt essentielle. De forkerte valg kan værende både fordyrende, langsommelige og værst af alt ende med at stå i vejen for virksomhedens digitale ambitioner.  

Men hvordan skaber man den rigtige balance mellem strategi og teknologi? Hvilke typiske faldgruber skal man have for øje i valg af ny løsning? Og hvordan imødekommer man bedst behovene her og nu – uden at gå på kompromis med virksomhedens ambitioner på sigt?  

Casper Stendal giver dig både skrækscenarie-eksempler fra den virkelige verden og konkrete værktøjer, der gør dig i stand til at skabe den rette balance og træffe det rigtige valg for netop din virksomhed uanset kompleksitet. Og på en måde, der ikke kun opfylder behovene her og nu, men som også fremtidssikrer din forretning.    

Casper Stendal, Partner og CEO, Ecreo

- Ecreo -

Omnichannel

Kundeloyalitet i højsædet: Et indblik i Bestsellers strategi for Jack & Jones

Oplev hvordan JACK & JONES skaber fantastiske kundeoplevelser i over 1000 fysiske butikker og opretholder samme høje standarder online. Denne præsentation dykker ned i brandets rejse fra grundlæggelsen i 1990 til at blive en multibrand gigant (Men, Junior, Plus Size, Women) med stærk B2B og B2C tilstedeværelse.

Lær om det innovative JACK & JONES CLUB loyalitetskoncept, som rulles ud i over 25 lande, og integrerer 1000 butikker med en omfattende omnichannel tilgang. Ved at bruge avancerede CRM-strategier og performance marketing sikrer JACK & JONES en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af alle kanaler.

Gå ikke glip af chancen for at få indsigt i strategierne bag kundeloyalitet og succes for et af detailhandlens førende brands.

Anja Bonnet Steensen, Performance Marketing Manager, Bestseller/Jack & Jones

- Voyado -

Omnichannel

Lær hvordan Imerco har brugt Composable Commerce til at blive blandt de 10 største online retailers i Danmark

Imerco har været igennem en transformation de seneste år, og har ændret deres tech stack til at kunne understøtte en ny digital virkelighed, og større krav fra kunder og medarbejdere til brugeroplevelsen. Samspillet mellem deres butiksnetværk og online har været essentielt for at nå dertil hvor de er i dag.Speaker: Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development at Imerco

Jakob Langgaard Wisnewski, Head of Digital Development at Imerco

- Salesforce -

Omnichannel

Fast track til en high performance B2C- og B2B e-handelsplatform i et omnichannel-setup

Oplev et inspirerende oplæg, hvor XL-BYG deler ud af deres mest afgørende learnings på rejsen til at opbygge stærk e-handel i et omnichannel-setup. Opdag de væsentlige trin i en god proces, forstå vigtigheden af et stærkt systemlandskab, og udforsk de unikke overvejelser for B2B og B2C på en enkelt platform. Hør også om, hvordan sparring med andre virksomheder og identificering af styrker og svagheder kan forme din strategi samt dit valg af partner. Oplægget vil give dig værdifuld viden om processen og vigtige beslutninger mod en stærk e-handelsløsning, der kan løfte din forretning.

Rasmus Kjær Madsen, VP of Engagement, Kraftvaerk A/S
Helene Birk, CMO/Marketingchef, XL-BYG a.m.b.a.

- Kraftvaerk -

E-eksport/Omnichannel

Accelerating market entry and growth: Insights from ICM Safety

Adam Peter Nielsen, CTO, Novicell
Christina Bruus, Marketingchef hos ICM part of Bunzl, ICM Safety A/S

- Novicell -

E-eksport

Skab profitabel vækst på nye markeder med Amazon, med inspiration fra succesfulde nordiske cases

Ulrik Grevenkop-Castenskiold, Managing Director, Incubeta Nordic

- Incubeta -

E-eksport

Den ultimative globale kunderejse er flerdimensionel

Lars Hedal, CEO, Hesehus

- Hesehus -

E-eksport

Grænseoverskridende vækst: Erfaringer med internationalisering fra brancheledere

Klaus Valeur Leffers, CEO, Valeur Customer Service
Allan Jørgensen, Founder/Partner, Web2Media

- Valeur Customer Service & Web2Media -

AI

E-handel, AI og fremtidens kundeoplevelse

Nicolai S. Jørgensen, Head of Denmark, Invertus

- Invertus -

Omnichannel

Ægte omnichannel, med helt almindelige ressourcer

- YouWe -

Digital Marketing

Game-changing marketing: The power of gamification in ecommerce

Discover how to incorporate gamification and interactivity into your ecommerce marketing strategy, creating exciting & memorable campaigns with impressive results:

  • How gamification captures customer attention and boosts brand interactions.
  • Why gamification drives higher customer acquisition and loyalty.
  • Dive into real brand cases - retailers using gamification to achieve outstanding results!

Andreas Fabricius, COO/Co-CEO, Playable

- Playable -

Omnichannel

Decoding the Omnichannel Index 2024 - Essential Discoveries and Trends

Tanja Winterberg, Performance Specialist Manager Northern Europe, Google
Karoline Lotz Jonassen, Future Commerce Lead, IMPACT Commerce

- IMPACT -

Omnichannel/Loyalitet

Sådan skaber Skoringen livslang loyalitet med den datadrevne kunderejse

Hvordan sikrer Skoringen, at de er første og eneste stop, når der skal købes fodtøj til hele familien? Det gør de ved at arbejde ambitiøst med kundedata for at skabe livslang loyalitet - både online og i deres mange fysiske butikker. Lyt med, når Ulrik deler ud af, hvordan Skoringen tiltrækker nye medlemmer til deres kundeklub, beriger deres kundeprofiler og skaber personlige købsoplevelser, der får kunderne til at vende tilbage igen og igen.

Ulrik Egede Christensen, Digital Chef hos Shoe-D-Vision AMBA (Skoringen)

- Raptor -

Omnichannel

Med CBB MIX får telekunder valgfrihed i en digital forretning

CBB Mobil er et digitalt teleselskab i en mættet branche kendetegnet af stor konkurrence og løbende nødvendighed for fornyelse for at fastholde kunder. Med CBB MIX har de i samarbejde med Novataris udviklet et digitalt produkt, der giver frit valg af streaming som del af eksisterende teleabonnementer. Hør mere om, hvordan et tæt agilt samarbejde mellem forretningen hos CBB Mobil og softwareudviklingen hos Novataris, giver CBB Mobil mulighed for at skalere og tilpasse CBB MIX.

- Novataris -

E-eksport

Det behøver ikke være AI for at virke

- MakesYouLocal -

Digital Marketing/Omnichannel

The conversion paradox: Minimal testing, maximum impact

- Columbus -

Demo-lounge

Demosession

Mastering Personalization on your Commerce Platform: Leveraging AI for your Retail Success

Robert Curlette, Senior Sales Engineer, Contentstack

Kontakt

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel
Medarbejderprofil
Digital Handel

Janni Jul Christiansen

Konsulent
Digital Handel

Pernille Trieb

Teamleder