{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Professionel partner indenfor kreditstyring
Med denne aftale kan du få både effektiv inkassoservice og pålidelige kreditoplysninger. Den hjælper din virksomhed til at optimere dit cashflow, reducere økonomiske risici og til at sikre, at du hurtigt og effektivt får får dine penge hjem. Collectia bruger avanceret teknologi og AI-drevne inddrivelsessystemer, så du tilbydes den bedst mulige løsning til at håndtere dine økonomiske udfordringer.
Spar 60% på din inkassoaftale
Collectia tilbyder gennem Dansk Erhverv en serviceaftale, der inkluderer alt det, du behøver for at håndtere inkasso effektivt. Aftalen inkluderer:
- Rykkerservice
- Inkassovarsel
- Udenretlig inkasso
- Retlig inkasso
- Overvågningsforløb
- International inkasso
- Adgang til selvbetjeningsportal
- Registrering i RKI
- Registrering i Debitorlisten
- 1 times gratis advokatrådgivning
Bemærk: Der gælder særlige provisionssatser og priser for sager i retten, i overvågningsforløb samt ved internationale inkassosager.
Spar 35% på kreditoplysningsservice
Collectias kreditoplysningsservice - Qatchr - hjælper din virksomhed med at identificere potentielle konkursrisici og kunder, der måtte have økonomiske udfordringer. Det giver dig mulighed for at beskytte din virksomhed mod økonomiske tab, overvåge dine kunders betalingsevne og sikre, at din kundedatabase er opdateret og fri for fejl.
Som medlem af Dansk Erhverv får du eksklusivt 35% rabat på adgangen til Qatchr. Du kan også prøve Qatchr gratisk i 14 dage.
Derudover får du gratis datavask af op til 5.000 kunder.
Sådan kommer du i gang
Ring til Collectia på telefon: 77 30 13 75 eller send e-mail til salg@collectia.dk, De står klar til at besvare spørgsmål om løsningerne, give dig en pris på kreditoplysnings-service eller hjælpe med andre forespørgsler.
Vil du vide mere om fordelen hos Collectia, så klik her.
GRATIS WEBINARER:
Collectia tilbyder som en ekstra service, at du kan blive klogere på kreditstyring og gældsinddrivelse. Du kan tilmelde dig deres gratis webinarer HER.