{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Særtilbud til Dansk Erhverv medlemmer fra CopenCloud
Tilbuddet er attraktivt for jer, der har grøn omstilling højt på dagsordenen. CopenCloud tilbyder nemlig en billig og klimavenlig cloud-løsning til backup og datalagring. Løsningen reducerer CO2-udledning med op til 90%. I får både sat skub i jeres grønne omstilling, større datasikkerhed og I får besparelser på både miljø- og driftsregnskab.
En enkel løsning
Traditionel datalagring bruger rigtig meget energi – og udleder tilsvarende meget CO2. CopenClouds løsning opdeler data i Hot og Cold Storage, så både CO2-udledning og strømforbrug til datadrift reduceres med helt op til 90%. Opdelingen sker nemt og automatisk: Med få klik indstilles ønskede kriterier for de to lagre, så sjældent brugte data (op til 90%) overføres til Cold Storage, og resterende data bevares som aktive i Hot Storage.
CopenClouds bæredygtige løsning - CopenCloud Cold Storage – er perfekt til arkivering, disaster recovery og overholdelse af lovkrav om datalagring. Denne 3. backup-løsning tilføjer et ekstra lag sikkerhed (bl.a. mod ransomware), beskytter mod datatab og inkluderer ESG-rapportering med automatisk opgørelse af forbrug og besparelse til CO2-regnskabet.
Mere information om aftalen?
Læs mere om jeres udbytte af en CopenCloud-løsning på copencloud.com, og tegn første års prøveabonnement med 20% medlemsrabat. Du kan også bestille en gratis 'Directory Scanner', der viser, hvor mange data I med fordel kan flytte til Cold Storage (fx. data der ikke er brugt de seneste 30 dage).
Vælg løsning ud fra dit behov:
1) Op til 5TB automatisk datalagring i Cold Storage
Her får du 20% i ratat hele første år, når du bruger rabatkoden 'Dansk Erhverv' ved checkout i webshoppen: https://copencloud.com/webshop.
2) Mere end 5TB automatisk datalagring i Cold Storage
Kontakt direktør Pierre Bennorth direkte og få et skræddersyet tilbud - ring på telefon 207 207 09 eller skriv til contact@copencloud.com.