{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
De fleste af Dansk Erhvervs medlemmer ejer eller lejer bygninger, eller tilbyder services til andre virksomheder inden for bygningsdrift. Dansk Erhvervs netværk for facility managers er netværket for dig, som arbejder med virksomhedens fysiske rammer og faciliteter.
Det kan være alt fra teknisk drift til indretning af kontorer, rengøring, kantinedrift, event-catering, sikkerhed eller receptionsopgaver. Eller måske også en rolle i virksomhedens strategiske ledelse inden for facility management.
Formålet med netværket
Netværket tilbyder et uformelt forum for facility managers, hvor deltagerne har mulighed for at møde ligesindede, som står med nogle af de samme opgaver og udfordringer som en selv. Netværkets møder vil tage udgangspunkt i fagligt relevante emner fx:
Mødeformen vil være en kombination af oplæg, præsentation af virksomhedscases og gruppediskussioner. Der vil endvidere være sat god tid af til erfaringsudveksling og sparring. Netværkets medlemmer vil løbende få mulighed for at komme med forslag til emner, som netværket skal tage op.
Praktik, pris og tilmelding
Alle er velkomne, uanset virksomhedens størrelse eller omfanget af opgaverne som facility manager.
Netværket mødes fysisk ca. fire gange årligt, fortrinsvist hos medlemmerne af netværket. Der kan derudover vise sig et ønske om yderligere møder, fx i form af et webinar om et specifikt emne, som har interesse for udvalgte deltagere.
Netværket er forbeholdt medlemmer af Dansk Erhverv og det er gratis at deltage Ønsker du at deltage i netværket eller har du spørgsmål mv. er du velkommen til at kontakte: Trine de Fine Skibsted eller Henrik Teglgaard Lund.