{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Fokus er på medlemmernes vilkår og rammebetingelser – herunder på værdiskabelse for borgerne, relevant lovgivning, politiske udspil og reformer, rekruttering og kompetenceudvikling, kvalitet i plejen og samspillet med myndighederne og civilsamfundet.
En fast del af programmet vil være inspirationsoplæg eller gæstebesøg af politiske beslutningstagere, forskere og andre relevante meningsdannere. Derudover vil vi blandt andet dykke ned i, hvordan øget brug af velfærdsteknologi kan styrke kvaliteten i ældreplejen, skabe bedre arbejdsvilkår og understøtte borgernes selvstændighed.
Netværket er også et stærkt forum for erfaringsudveksling og samarbejde, så vi sammen kan skabe de bedste betingelser for private og selvejende aktører i ældreplejen og sikre fælles politisk indflydelse.
Vi mødes tre gange årligt, og møderne afholdes i København, Vestdanmark og hos et af vores medlemmer.
Derudover afholder vi løbende online morgenbriefs, hvor vi orienterer om specifikke og helt aktuelle temaer.
Vi vil i 2025 invitere til regionale medlemsmøder i forbindelse med implementeringen af helhedsplejen.
Mødedatoer for netværket i 2025:
Deltagelse er for medlemmer af Dansk Erhverv på direktør-, chef- og lederniveau, der leverer ydelser inden for ældreplejen.
Er du interesseret i at deltage? Kontakt os for mere information.