Gemt

Indkaldelse til generalforsamling i AutoBranchens ArbejdsgiverForening

ABAF indkalder hermed til generalforsamling den 16. juni 2020. På generalforsamlingen skal blandt andet vælges en ny bestyrelse. Valget sker i henhold til de nye vedtægter, som blev vedtaget på ABAFs ekstraordinære generalforsamling af 18. november 2019, hvorunder det blev besluttet at indmelde ABAF i Dansk Erhverv Arbejdsgiver og dermed fusionere sekretariaterne.

Generalforsamling 2020

• Dato
    Generalforsamlingen afholdes den 16. juni 2020 kl. 14.30 – 16.00.

• Adresse
    Dansk Erhverv
    Børsen
    DK-1217 København K

Grundet situationen med Covid-19 gives der tillige mulighed for at deltage på generalforsamlingen virtuelt, så forsamlingsrestriktionerne kan overholdes. Op til 30 personer efter ”først til mølle”, kan deltage fysisk, og derefter vil alle yderligere tilmeldte deltagere blive henvist til at logge sig på mødet online.

Der kan logges på generalforsamlingen virtuelt via et link til Microsoft Teams. Link vil blive tilsendt ved bekræftelse på tilmelding.

Der kræves ikke installation af Teams app ved deltagelse over computer. Tryk blot på det tilsendte link. Hvis der deltages over telefon, downloades Microsoft Teams app fra App-store først. Man kan slå kamera og/eller mikrofon fra ved log-on.

Program

Kl. 14.30 – 16.00 Velkomst og generalforsamling, med følgende dagsorden jf. ABAFs vedtægt af 18. november 2019:

2. Bestyrelsens og formandens beretning om ABAFs virk­somhed
  3. Godkendelse af det reviderede regnskab og budget for det kommende år
  4. Indkomne forslag, herunder eventuelle forslag til ved­tægtsændringer
  5. Fastsættelse af kontingent
  6. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter
  7. Valg af 1 intern revisor
  8. Eventuelt

Forslag, som ønskes behandlet på ABAFs ordinære general­forsamling, skal være indsendt pr. post eller e-mail (mbse@danskerhverv.dk) til ABAFs sekretariat senest 2 uger før generalforsamlingens afholdelse.

På generalforsamlingen har hvert medlem 1 (en) stemme. Der kan stemmes ved fuldmagt. Dog må hvert fremmødt medlem kun have 1 fuldmagt. Fuldmagt kan endvidere gives skriftligt til ABAFs bestyrelse som helhed eller til enkelte navngivne medlemmer af bestyrelsen, der således ikke er omfattet af fuldmagtsbegrænsninger. En fuldmagt skal, for at være gyl­dig, være modtaget på ABAFs kontor senest 8 dage forud for generalforsamlingen.

Efter generalforsamlingen vil den nyvalgte bestyrelse konstituere sig med formand og næstformand.

Skema til fuldmagt kan rekvireres på e-mail mbse@danskerhverv.dk.

Tilmelding
Tilmelding sker ved at sende en e-mail til Advokat/Sekretariatschef for ABAF Marietta Bak Seemholt på mbse@danskerhverv.dk senest den 9. juni 2020. Husk at angive om du deltager fysisk eller virtuelt ved tilmelding.