{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
AI transformerer, hvordan mennesker og maskiner interagerer. Oprindeligt blev AI set som et værktøj til opgaver inden for analyse og design, men nu udvikler AI sig hurtigt til en integreret del af kerneforretningen, hvilket omformer både processer og beslutningsgange. Det er ikke længere blot en teknologisk ressource, men en drivkraft for konkurrencefordele, der gør det muligt for virksomheder at opnå markedsfordele. Selvom der er meget hype omkring AI, er dens fordele allerede tydelige – og dens indvirkning vil sandsynligvis være lige så transformerende som tidligere innovationer som elektricitet og internettet.
Det er derfor vigtigt at I som virksomhed sætter jer godt ind i mulighederne og får skabt en grundlæggende forståelse for hvorfor, hvad og hvilken AI-løsning der er den rette for jer. Nedenfor findes en oversigt over nogle af de mest udbredte AI-teknologier, som allerede er en integreret del af forretningsmodellen hos nogle virksomheder og organisationer.
Kunstig intelligens (AI)AI refererer til maskiners evne til at udføre opgaver, som normalt kræver menneskelig intelligens, herunder læring, problemløsning og sprogforståelse. AI bruger algoritmer og data til at træffe beslutninger og forbedre præstation over tid gennem maskinlæring.
|
Maskinlæring (ML)ML er en undergren af AI, hvor computere lærer af data og finder mønstre til at lave forudsigelser eller træffe beslutninger. Eksempler på anvendelser af ML i praksis:
|
Deep LearningDeep learning er en undergren af maskinlæring, der bruger kunstige neurale netværk med mange lag. Det anvendes ofte til at modellere og analysere komplekse data og lave billed- og talegenkendelse. Eksempler på anvendelser af Deep Learning i praksis:
|
Naturlig sprogbehandling (NLP)NLP er en undergren af AI, der gør det muligt for computere at forstå og reagere på menneskeligt sprog. Eksempler på anvendelser af NLP i praksis:
|
Computer visionComputer vision er en undergren af AI, der giver computere evnen til at forstå visuel information fra billeder og video. Eksempler på anvendelser af Computer vision i praksis:
|
På Capio Privathospital er et AI-baseret system godt på vej til at kunne løse en enorm udfordring: Manglen på lægesekretærer. Systemet omdanner automatisk lægens lydfil til en tekstjournal, så lægesekretærerne får tid til andre opgaver.