{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Rådgivning og rekruttering
Vi lever i en tid med fokus på store udfordringer for samfundet: Klima, digitalisering, sundhed, sikkerhed. Samtidig er den danske velfærdsmodel under pres, og stadig færre skal forsørge stadig flere. Der er tale om komplekse temaer, som kalder på nytænkning og holdbare samfundsreformer.
Samtidig er danske virksomheder løbende afhængig af adgang til ny viden, innovation og nye løsninger for at skabe vækst og udvikling.
Derfor spiller rådgiverbranchen en nøglerolle. Branchen leverer hver dag højt specialiseret viden til kunder og samarbejdspartnere i både den offentlige og private sektor.
Mere end 190.000 personer er ansat i rådgiverbranchen, som består af højt-specialiserede medarbejdere indenfor ledelse, strategi, organisering, rekruttering, revision, jura, IT, mv. Branchen omsætter for mere end 314 mia. kroner. Heraf eksporterede virksomhederne for godt 78 mia. kr. Rådgiverbranchen sætter et væsentligt økonomisk fodaftryk i Danmark.
I Dansk Erhverv mener vi, at den højt specialiserede rådgiver bør anerkendes for sin nøglerolle i håndteringen af vores samfundsudfordringer og udviklingen af fremtidens Danmark.
Derfor arbejder vi for politiske reformer og for, at private rådgivere får optimale rammevilkår. Det gør vi både i dialog med politiske beslutningstagere i både Danmark og i EU. Det handler om lettere adgang til viden, arbejdskraft, kapital og kompetencer. Og det handler om liberalisering, afbureaukratisering, offentlig digitalisering og et tættere offentlig-privat samarbejde.