{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Alle benytter markedsføring, men de færreste har helt styr på reglerne. Du kan nu få et samlet indblik i reglerne for markedsføring med fokus på brugen af miljømæssige og etiske påstande samt ikke mindst mærkningsordninger.
Dansk Erhverv og LIGA Advokater vil på seminaret tage udgangspunkt i markedsføringslovens seneste retspraksis: ”Forbrugerombudsmandens praksis og vejledning om brug af miljømæssige og etiske påstande m.v.”.
Således får du alt det, du skal vide, for at sikre at din markedsføring bliver korrekt.
Vi gennemgår også sanktionerne, hvis reglerne ikke bliver overholdt. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviserne undervejs, ligesom korte workshops er integreret i seminaret.
Målgruppe
Folk der arbejder med marketing, ejere/ledere samt jurister. Seminaret er ikke målrettet en særlig branche, men det er relevant for alle, der bruger miljø og etik i deres markedsføring.
Seminaret er pointgivende for advokaters efteruddannelse.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.