Dansk Erhverv tyvstarter og uddeler julegaver allerede 2. december, hvor vi under overskriften “Sådan skal du bruge influencere som markedsføringskanal” giver vores bud på, hvad opskriften på den succesfulde influencer-kampagne er. 

Vi har allieret os med de bedste oplægsholdere, og vi er derfor sikre på, at du bliver klogere, underholdt og derudover også møder en masse andre gode medlemmer af Dansk Erhverv, der måske bliver en del af dit netværk.

Konferencen henvender sig til alle virksomheder og organisationer, der bruger eller overvejer at bruge influencere i deres markedsføring.

Hvem kan du møde? 

Arrangement skydes i gang af Dansk Erhvervs administrerende direktør Brian Mikkelsen, der åbner med et potpourri af egne oplevelser med brugen af sociale medier.  

Herefter vil digital rådgiver Astrid Haug sørge for, at alle deltagere er opdaterede på, hvad der rører sig på de sociale medier, og hvorfor influencermarketing er attraktivt for virksomhederne.  

Når alle deltagere er med på, hvad influencermarketing er, og hvorfor markedsføringsformen vækster, retter vi blikket mod det ansvar, der følger med. Forbrugerombudsmanden vil sætte den juridiske ramme, samt gennem seneste sager gøre os klogere på, hvordan man undgår at overtræde markedsføringsloven.  

Uanset valg af marketingkanal eller strategi, så er der et spørgsmål, som skal besvares: Hvad giver det på bundlinjen? 

Det svarer Louise Bonfils Høck på. Hun er nemlig Head of Influencer Marketing hos Mindshare og har tjek på analyser, tal og hvordan kampagnepengene anvendes bedst. 

Med afsæt i virksomhedscases vil direktør for Represented by Bloggers Delight Henrik Akselbo vise, hvordan influencermarketing bidrager til at styrke relationen med virksomhedens kunder, samt give sit bud på det gode samarbejde mellem virksomhed og influent 

Vi slutter af med et brag – nemlig med en bloggers bekendelser. Mascha Vang giver os et indblik i, hvordan det perfekte samarbejde mellem blogger og virksomhed skrues sammen.  

Vi glæder os til at se jer! 

Målgruppe
Konferencen henvender sig til alle virksomheder og organisationer, der bruger eller overvejer at bruge influencere i deres markedsføring

Her tilmelder du dig kurset med fysisk deltagelse (bemærk; begrænsede pladser pga. Covid-19). Det er også muligt at deltage via livestreaming.
Tilmeld dig digital deltagelse her 

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.