{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
I mødet med kunden sker det desværre nogle gange, at dialogen udvikler sig til en konflikt. Som følge af COVID-19 er der indført retningslinjer, du skal sikre, bliver overholdt. Samtidig kan der være kunder, der enten ikke er enige i, hvad retningslinjerne går ud på, eller som er utilfredse med dem. Det kan nemt føre til en konflikt.
Kunden kan blive vred og føle sig uretfærdigt behandlet, hvilket kan komme til udtryk i en adfærd, som kan være svær at takle for en medarbejder. Det kan handle om brugen af mundbind, afstand, kø, overholdelse af hygiejneregler eller andre utilfredsheder fra kundens side.
På dette webinar sætter vi fokus på konflikter med kunder samt på værktøjer til, hvordan du som leder eller HR-ansvarlig kan hjælpe dine medarbejdere med at takle konfliktfyldte sammenstød med kunder.
Vi vil bl.a. belyse:
Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have gode råd til at hjælpe dine medarbejdere til at takle voldsomme konflikter med kunder.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.
Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret på afviklingsdagen.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.