;

Google Performance Max er navnet på Googles nyeste marketingredskab, og er deres bud på en fuldautomatiseret full-funnel løsning. Det er en sammenfletning af al Googles automatisering koblet med AI, machine learning og Googles platforme; Search-ads (herunder shopping), YouTube, Gmail, Discovery, Display og Maps.

Begyndende allerede fra juli 2022, bliver Smart Shopping kampagner opgraderet til Performance Max, så hvis du har brug for at bliver klogere på, hvad Pmax (den gængse forkortelse) er for en størrelse, så er det her det rigtige webinar for dig.

Vi er så heldige, at Asger Storebjerg fra Resolution Danmark har sagt ja til at komme og dele ud af sine erfaringer med Pmax. Vi kommer omkring fordele og ulemper, hands-on eksempler og ikke mindst, hvem Pmax ikke giver mening for. Der er afsat god tid til at stille spørgsmål, så vi sikrer, at vi komme godt omkring.

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Asger Storebjerg

Head of Paid Media

Resolution Danmark (Omnicom Media Group)

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.