{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Tyskland er Europas største økonomi, og naboen mod syd er det største europæiske marked for danske eksportvarer. Foruden de 83 mio. forbrugere i Tyskland bør man tilføje ca. 20 mio. personer i nabolandene, der også ser Tyskland som et naturligt sted at købe ind. I realiteten taler vi om et marked med mere end 100 mio. forbrugere.
Potentialet for B2B e-handel er enormt og det stiger kraftigt år for år. Den primære driver af væksten er den indkøbskultur, virksomhedernes medarbejdere har fra deres private indkøb. Måden de laver research på, og den effektivitet de oplever ved online køb, vil de gerne tage med på arbejde. Som e-handler skal man dog være forberedt på hård konkurrence, ikke bare fra de tyske e-handlere, men også fra mange udenlandske webshops. Derfor er det en klar anbefaling, at man som dansk virksomhed skal sætte sig ind i den konkurrencesituation man møder og sikre, at de styrker man har i sit produktsortiment, priser eller services også er styrker i det nye marked, inden man investerer i lokalisering og markedsføring.
Vi kommer bl.a. ind på:
Der er tale om et hybridevent, hvor der vil være oplæg i tidsrummet kl. 13:30 – 15:00, og disse vil blive livestreamet hvor du som deltager har mulighed til at stille spørgsmål til Trade Councils eksperter.
Fra kl. 15:00 – 16:00 har du mulighed for fysisk 1:1 sparring med eksperterne, og dette kræver fysisk tilstedeværelse på Børsen.
Her tilmelder du dig mødetmed fysisk deltagelse. Det er også muligt at deltage online. Tilmelding til online deltagelse her.
Commercial Advisor
Digital Sales hos Udenrigsministeriet
Commercial Advisor
Digital Sales at The Trade Council
Erhvervsjuridisk fagchef
Dansk Erhverv