Google Universal Analytics og GA4 er to meget forskellige størrelser, så for at sikre, at du får implementeret GA4 rigtigt, har vi inviteret Rasmus Frølund Thomsen fra Kvantum og Tracking Specialist David Krogstrup i studiet, hvor de giver deres bud på, hvordan du kommer godt fra start.  

Vi starter med eksperternes bud på en minimums-implementering og slutter med de opsætningsmuligheder du skal overveje, hvis du vil udnytte det fulde potentiale af GA4. 

Har du ikke implementeret GA4 et år før udfasningen af Universal Analytics, så vil du ikke kunne sammenligne data med forrige år uden at skulle kigge i Universal Analytics, hvilket involverer en bøvlet ekstra arbejdsgang. Samtidig må du også forvente, at der kommer en indlæringsperiode til GA4, som vil være rar ikke at skulle stresse over. Med andre ord, det er ved at være oppe over med at få styr på GA4. 

Overvejer du at skifte til et andet webstatistik-værktøj end Google, så arrangerer vi, om kort tid, et separat event om netop det. 

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

David Krogstrup

Freelance Tracking Specialist

Rasmus Frølund Thomsen

Partner & Ecommerce Marketing specialist

Kvantum

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072KURSUS@DANSKERHVERV.DK