{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
E-handel er Big Business - både 2022 og forrige år har vist, at verdenen er omskiftelig. Derfor er det vigtigere end nogensinde, at du har fingeren på e-pulsen!
Kom med til Danmarks konference for e-handel; den største e-handelskonference for vidensdeling, branche-netværk, nationale og internationale cases, trends og tendenser samt høj faglighed. Hvert år sender E-handelskonferencen e-handlere i den rette digitale retning – og vigtigst af alt – du får inspiration til initiativer, du kan implementere i din virksomhed allerede dagen efter E-handelskonferencen 2022.
Det danske forbrugermarked for online handel er stadig påvirket af pandemi, nedlukning og genåbning – en indflydelse, der stiller store krav til den digitale shopping-oplevelse og til dig som udbyder online! På årets e-handelskonference snakker vi om marketing, salg, kundeoplevelse, logistik, vækst, bæredygtighed og argumented reality (AR), artificial intelligence (AI), Big Data, Headless personalisering, mobil-shopping, chatbots, apps, abonnement, sociale medier m.m.
Danmarks største konference for detail- og e-handel med mere end 1200 deltagere. Du får rig mulighed for at netværke med andre i samme branche. Nationale og internationale talere, e-handlere, bureauer og eksperter bliver headhuntet til Øksnehallen i København, hvor de præsenterer deres cases, succeser, udfordringer og bud på fremtiden. Derefter står de klar til at netværke med dig. For 17. gang i år bliver E-handelskonferencen bliver afholdt – og udelukkende fysisk i Øksnehallen d. 13. oktober 2022.
[NETVÆRK MED DELTAGERE OG TALERE]
[LÆS MERE OM E-HANDELSKONFERENCEN]
Rabatkode til overnatning på DGI BYENs Hotel og CPH Hotel.
Brug følgende kode og link:
Kode: MESSER
[LINK TIL BOOKING AF HOTEL]
CEO - Astrid Haug Bureau
Online expert and professional speaker
Founder more2 - the marketing science people
Direktør og Topledelses Stilling
CUBE DENMARK og Syncro Group (Listed on Spotlight)
Young Entrepreneur
CEO - Liveshopper
CTO - Novicell
Head of Sales, Marketing and Product/UX - nemlig.com
Partner - Vertica
Senior Customer Success Manager - Playable
Chief Sales Officer - DanDomain
Global GTM Strategist - Commercetools
Head of Global Solution Engineering - Shopify
CIO - T. Hansen Gruppen A/S
Global Head of Direct To Consumer (DTC) - Haglöfs AB
Ecommerce Director - Matas
Head of Ecommerce & Digital Marketing - Toyota Material Handling Europe
Marketing Manager - DitUr.dk
CEO - Bruun Rasmussen
Salesforce
COO - Raptor Services
General Manager Nordics & Baltics - Zalando
Head of Digital Commerce - Columbus
Group CEO - Impact
CCO - Dtails
CEO - Zizzi
CEO - Sport 24
Co-Founder & CEO - SupplMe
Managing Director for TikTok Nordics
CEO - AndLight ApS
CMO - Miinto
Ecommerce Manager - Ecooking
Campaign & Ecommerce Specialist - Ecooking
Partner - Relewise
Partner - WEXO A/S
CEO - MakesYouLocal
COO - Hesehus
PPC Manager - Sinful
Director of Product Strategy - Optimizely
Co-Founder & COO - SupplMe
E-handelsdirektør
Dansk Erhverv
Strategic Partner Manager EMEA - Gorgias
Sales Director - Shelfless
CEO & Founder - LAZZAWEB ApS
Director, Solutions Sales & BCM - DSV Solutions
Digital atlet - Peter Schjødt
SVP for Digital Innovation - Flügger Group
Team Lead - Agency Partnerships UK, IE, Nordics, Klaviyo
Customer Success Manager - Algolia
Head of Digital - FRAMA
Head of Cloud & Analytics - IIH NORDIC
Branche- og trendforsker - Institut for Kundetyper
Partner, Strategisk rådgivning - Immeo
Head of Product Enablement - Clerk.io
Nordics Manager - Shopify
Creating fantastic customer experiences - Sinful
Head of Digital Marketing - IIH NORDIC
International Sales Manager - Bring
Account Executive - Channable
Head of Sales - PostNord
Postnord, Director Customer Engagement
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.