{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Usikkerhed i verden. En ny klima- og energipolitisk dagsorden. Et velfærdssamfund til tiden og til fremtiden. Tidens udfordringer kalder på handlekraft. Både fra erhvervslivet og fra resten af samfundet.
På Dansk Erhvervs Årsdag sætter vi fokus på rammevilkårene for, hvordan danske virksomheder kan bidrage og gøre udfordringer til muligheder - både i Danmark og uden for vores egne grænser.
Den 1. september 2022 kan du blandt andre møde statsminister Mette Frederiksen, Venstres formand Jakob Ellemann-Jensen, Søren Pape Poulsen, formand, Det Konservative Folkeparti, Petter Stordalen, ejer af Strawberry og grundlægger af Nordic Choice Hotels, forhenværende statsminister Helle Thorning-Schmidt, investor og stifter af Nordic Female Founders Mia Wagner, USA's nytiltrådte ambassadør i Danmark Alan Leventhal, adm. direktør i GN Hearing Gitte Aabo, Lars Gert Lose, Head of Global Public Affairs i Copenhagen Infrastructure Partners, og Tour de France kommentator Dennis Ritter. Vært og moderator er journalist Charlotte Beder.
På dagen uddeler vi Dansk Erhverv-prisen, som overrækkes af H.K.H. Kronprinsen.
Stande
På Årsdagen kan du besøge de nominerede virksomheder til Dansk Erhverv-prisen 2022 på deres stande.
Fem NGO stande tager også opstilling i foyeren for at sætte fokus på virksomhedssamarbejde: Røde Kors, DRC Dansk Flygtningehjælp, Red Barnet, Unicef Danmark og Folkekirkens Nødhjælp.