Hvordan kan TikTok anvendes som branding- og markedsføringskanal eller til lead-generering? 

Oplev Søstrene Grene og Power, der med mere end 50.000 følgere på TikTok fortæller om deres: 

  • Overvejelser med at gå på TikTok 
  • Erfaringer med paid- og organisk markedsføring 
  • Influencer-samarbejde 
  • Markedsførings- og branding-resultater på TikTok 
  • Fremtidsplaner med TikTok 

De giver dig, deres bedste råd til indhold på TikTok samt deres take på de udfordringer og succes de har oplevet på deres vej. 

 

Er TikTok stadig meget nyt for dig? 

Så gense Digital Handels to tidligere webinarer ”Blik klogere på TikTok” eller ”3 TikTok cases – Lær fra dem, der har prøvet det”. 

 

Det får du ud af at deltage: 

  • Viden om TikTok som branding-, salgs- og markedsføringskanal 
  • Resultater fra de helt store – hvad virker? Hvad virker ikke? 
  • Erfaring fra succesrige virksomheder på TikTok i Danmark 

Oplægsholdere

Mathilde Møller

Konsulent

Dansk Erhverv

Gitte Cilius

SoMe & Content Coordinator

Søstrene Grene

Kenneth Pasgaard

Paid Search Specialist

Søstrene Grene

Sadia Aden

Social Media Koordinator

Power

Sebastian Holm Lillelund

Marketing Manager

Power

Kontakt

Kursus- og Eventcenter

33746072KURSUS@DANSKERHVERV.DK