Undervisningen er tilrettelagt med fokus på, at du skal kunne omsætte kurset til værdi i dit daglige arbejde. Der anlægges derfor en praktisk tilgang under gennemgangen af regler som suppleres med eksempler fra den virkelige verden fx praksis fra Forbrugerombudsmanden

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, ligesom det også vil være muligt at indsende spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen ved at skrive spørgsmål i bemærkningsfeltet. 

Få styr på reglerne i markedsføringsloven. Vi kommer til at gennemgå følgende emner:

  • Introduktion til markedsføringsloven
  • Hvad er vildledning? Og hvordan sørger du for, at din markedsføring ikke overtræder vildledningsforbuddene i markedsføringsloven
  • Må jeg sammenligne mig med konkurrenter?
  • Hvordan må fortælle om virksomhedens grønne tiltag?

Og meget mere…

Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der i deres virksomheder, der arbejder med markedsføring eller kommunikation.

Oplægsholdere

Martin Jørgensen

Advokat, chefkonsulent

Dansk Erhverv

Kontakt