{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Dette kursus klæder dig på til mange af de udfordringer, du vil opleve i din rolle som leder i kommunikations- og indflydelsesindustrien. Uddannelsen henvender sig til dig, der er leder på reklamebureau, mediebureau, kommunikationsbureau, PR/PA-bureau, digitalt bureau, i en ’in-house’ afdeling – eller i spændingsfeltet derimellem. Uddannelsen fungerer også som en central byggesten for dig, der er på vej ind i din første lederrolle. En lederrolle, hvor du som oftest skal lede både dig selv, din forretning, dine medarbejdere og dine kunder. Og en branche med tårnhøje krav til kompetenceniveau og kvalitet – hvor stor omskiftelighed af både kunder og opgaver kræver meget af medarbejderne – og hermed også af dig som leder.
Kursus
Skab resultater gennem dine medarbejdere
Bliv klædt på med konkrete redskaber og ny inspiration til din rolle som leder. Bliv skarp på at lede gennem andre, få redskaber til at dygtiggøre og motivere dine medarbejdere, og lær at skabe high-performance teams i en branche, som i høj grad er præget af mesterlære og learning-by-doing. I et marked præget af høj konkurrence, og hvor kampen om talent er massiv, er god ledelse det vigtigste fastholdelsesparameter.
Kurset er ikke målrettet et bestemt ledertrin, men er velegnet til både bureauledere, partnere, mellemledere, managers, directors, kontaktchefer, kreative direktører, nye og nuværende ledere, som ikke nødvendigvis har en formel lederuddannelse, eller som trænger til ny inspiration.
Kursusforløbet på 5½ moduler kombinerer deltagernes ledererfaringer, teoretiske input og konkrete øvelser med fokus på, at deltagerne afprøver metoder i egen virksomhed, får feedback, reflekterer og prøver igen.
Kursets forløb
Før kurset
Udfylder du en online JTI-personlighedsprofil og modtager en kollektiv tilbagemelding med individuel JTI-afklaring. Inden kurset modtager du en velkomstpakke med praktisk information og opgaver. Foruden udførelse af opgaver skal du også inden kurset afklare mål og ønskede effekter af deltagelsen med din nærmeste leder.
Under kurset
Integreres din JTI-personlighedsprofil, og mellem kursusmodulerne arbejder du med konkrete forhold i din egen virksomhed med udgangspunkt i kursets temaer, samt din målafklaring med nærmeste leder.
Datoer og indhold
Modul JTI: Kollektiv JTI-tilbagemelding afvikles mandag 19. juni 2023.
Modul 1: Tirsdag den 20. juni 2023: Din lederrolle – autoritet og integritet
Modul 2: Fredag den 1. september 2023: Arbejdsmiljøledelse og situationsbestemt ledelse
Modul 3: Mandag den 25. september 2023: Ret og pligt i ansættelsesforholdet og lederens samtaler
Modul 4: Mandag den 23. oktober 2023: Motivation og forandringsledelse
Modul 5: Torsdag den 30. november 2023: Teamledelse og konflikthåndtering
Alle moduler - undtaget JTI modulet - bliver afholdt fra kl. 9.00-16.00.
JTI modulet bliver afholdt kl. 13.00-16.00.
Forløbet bliver afviklet hos KreaKom.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Betalingsbetingelser
Faktura for ”Grundlæggende ledelse” fremsendes til betaling ved dato for afvikling af modul 1. Ved aflysning senere end en måned før opstart på forløb betales 50 % af det samlede beløb. Ved aflysning senere end 14 dage før opstart på forløb betales det fulde beløb.
Seniorchefkonsulent
Dansk Erhverv
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
Advokatfuldmægtig
Dansk Erhverv
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
“Et fantastisk forløb med en yderst kompetent underviser. Der blev introduceret konkrete og let implementerbare værktøjer i et format, der veksler imellem teori, praksiserfaringer og indslag fra andre eksperter. Alt i alt et super godt kursus, som jeg har lært virkelig meget af! Og også fået mig nogle gode bekendtskaber i helt andre brancher.”
Helle Fabrin Priebe, Teamleder for sygedagpenge, HKI - Hans Knudsen Instituttet
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.