{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse i 2022 fremgik det at 49% af varer som bliver købt, er tøj, sko og accessoires. Samlet bruger danske slutforbrugere 1,3 mia. kr. årligt på tøj og sko. Det gør kategorien til de absolut mest handlede varer på genbrugsmarkedet, og statistikkerne peger på, at der på dette forretningsområde er betydelige vækstmuligheder.
Men hvordan gør vi det?
Genbrugsmarkedet vokser markant og vil man som virksomhed have del i pengestrømmen på det sekundære marked, skal man orientere sig nu.
Men hvad findes der af muligheder og services? Hvordan går man i gang? Hvad skal man være opmærksom på? Og hvilket potentiale har det? Det er nogle af de spørgsmål, som du vil få svar på.
Hvem er målgruppen?
Eventet henvender sig primært til E-Commerce, Markedsføring, og CSR-professionelle i nonfood brancher (f.eks. elektronik, tekstil, møbler, sundhed, etc.)
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.