{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Markedsdialog er et vigtigt værktøj, fordi det bringer ordregivere og tilbudsgivere tættere på hinanden i forberedelsesfasen til et udbud. Markedsdialogen hjælper ordregivere til at blive klogere på mulighederne på markedet, og tilbudsgivere får en bedre indsigt i den udbudte kontrakt, så de kan afgive et skarpt, målrettet tilbud.
Med markedsdialog skabes også grundlag for nytænkning og innovation i virksomhedernes løsning af opgaver for kunder i den offentlige sektor.
Webinarerne henvender sig til både ordregivere og leverandører og rummer både udbudsjuridisk vejledning og lavpraktiske tips & tricks fra praktikere.
Uagtet om du i din daglige arbejdsdag arbejder på ordregiversiden eller leverandørsiden, har du nu mulighed for at melde dig til ét eller to webinarer, som vil klæde dig bedre på til at anvende markedsdialog. Du vil blandt andet blive klogere på:
Webinar 1: ”Proces og generelle råd vedr. markedsdialog” har et mere overordnet format med generelle tips og vejledning. Dette afholdes den 15. marts kl. 14.00-15.00.
Webinar 2: ”Nå dine grønne mål med markedsdialog” er mere dybdegående i forhold til at nå konkrete målsætninger med fokus på grønne indkøb. Dette afholdes den 22. marts kl. 9-10.
Du vil få tilsendt et link til webinaret et par dage inden afholdelse. Dette kan først tilgås en time inden, webinaret begynder. Webinaret bliver optaget og sendt ud efterfølgende.
Branchedirektør for OPS
Dansk Erhverv
Kontorchef
KL
Kontorchef
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Direktør
Attendo
Indkøbs- og Udbudschef
Fællesindkøb Fyn
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.