{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Politikere og erhvervsliv fremhæver med rette en god digital infrastruktur som en afgørende forudsætning for økonomisk vækst og grøn omstilling. Kommissionen søger nye måder at finansiere teleinvesteringerne på – bl.a. ved at reducere omkostningerne til udrulning af infrastruktur og ved at presse techgiganterne til at yde et bidrag. Samtidig stiller Kommissionen og medlemslandene omkostningstunge krav til bl.a. cybersikkerhed i den kritiske teleinfrastruktur. Samlet er det en bunden opgave at fastholde og tilskynde et højt niveau af innovation og investeringer i sektoren.
Hvad er perspektiverne for Danmark? Skaber de geopolitiske bevægelser og dynamikken i EU et nyt momentum for konsolidering og udvikling af branchen? Vil udviklingen svække eller styrke mulighederne for at investere i digital infrastruktur? Hvad er konsekvenserne for konkurrencen og forbrugerne? Er tiden inde til at formulere en ny dansk telepolitik?
På årets telekonference tager vi bestik af det danske telemarked i lyset af den aktuelle geopolitiske virkelighed og kigger ind i krystalkuglen med bud på fremtidens telepolitik.
Tele2023 modereres af Mette Lundberg, der i sin daglige rolle fungerer som direktør for politik og kommunikation i IT-branchen.
Studierabat
Det koster 100 kr. for studerende at deltage i konferencen. Brug rabatkoden "Student", når du tilmelder dig.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.