Det kan nemt gå galt, når virksomheder ønsker at kommunikere deres grønne projekter og øvrige indsatser, der skal medvirke til, at virksomhedens klima/miljø aftryk mindskes. På kurset sætter vi derfor fokus på, hvilke regler i markedsføringsloven, virksomhedens skal efterleve for at undgå at vildlede.

Desuden vil gennemgå seneste praksis fra Forbrugerombudsmanden samt Forbrugerombudsmandens opdaterede vejledning om grøn/etisk markedsføring (hvis vejledningen er offentliggjort).

Kurset er tilrettelagt med fokus på de praktiske udfordringer, vi modtager medlemshenvendelser om, og henvender sig til alle i virksomheden, der arbejder med kommunikation og markedsføring.

Oplægsholdere

Martin Jørgensen

Advokat & Fagchef for Markedsføringsret

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.