Stress kan have store menneskelige konsekvenser for den enkelte. Herudover kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder:
    • afdækker stress hos medarbejdere
    • håndterer stress hos medarbejdere
    • sikre fastholdelse, når en medarbejder er sygemeldt med stress
    • skaber trivsel og forebygger stress

Målgruppe:

Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller håndtere stress, herunder dialogen med medarbejderne om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

 

 

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Seniorchefkonsulent

Dansk Erhverv

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.