I øjeblikket oplever vi markedsvilkår, der gør det vigtigere end tidligere at fokusere på drift og bundlinje.  

Returprocessen er et oplagt sted at sætte ind. Selv små forbedringer har stor indvirkning på indtjeningen. 

For at få kontrol og opnå målbare resultater, er det afgørende at digitalisere processen. Med det udgangspunkt gennemgår vi returprocessen fra A-Z, og deler best practise og erfaringer fra en række danske brands.  

Du får svar på følgende: 

  • Hvad er fundamentet for en god returstrategi?  
  • Hvordan balanceres kundeoplevelsen, bæredygtighed og indtjening? 
  • Hvad er det optimale fragt-setup? 
  • Hvordan skabes en effektiv proces med lageret? 
  • Hvilke IT-systemer skal integreres hvornår? 

Nøgleordene for effektiv returhåndtering er digitalisering og fleksibilitet.  

Med det rette strategiske fokus og ejerskab, kan der opnås betydlige økonomiske gevinster.   

Oplægsholdere

Jens Wedenborg

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Michael Kruse Sørensen

Co-Founder

Claimlane

Frank Buchmann

Direktør

Greenway Logistics

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Jens Wedenborg

Chefkonsulent