Forståelse og udnyttelse af kundedata er centrale for virksomheders markedsføring og forretningsudvikling. Seminaret har fokus på, hvordan der arbejdes med forskellige data om kunderne. Vær med til en inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og bliv klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.

Seminaret henvender sig primært til dig der er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle, som arbejder med den digitale kundeoplevelse. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.

”Arrangementet er udsolgt, men vi afholder endnu et den 24. april"
MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Samarbejdspartner

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Andreas Børresen

Chefkonsulent
Ansættelsesret - Rådgivning / Velfærd

Rebekka Hardenberg

Kontorelev