{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vi lever i en global verden, som hele tiden gør afstanden mellem landene mindre og gør mulighederne for at arbejde på tværs af landegrænserne større. Denne globalisering og de heraf følgende muligheder oplever danske arbejdsgivere også, når de hvert år tager imod mange tusinde arbejdstagere fra udlandet.
For både danske arbejdsgivere og udenlandske arbejdstagere kan det være svært at holde styr på lovgivning og regler på dette område og hvordan dette håndteres i praksis.
PwC vil introducere jer for de typiske skattemæssige faldgrupper i forbindelse med udenlandsk arbejdskraft. Overordnet set vil oplægget have særlig fokus på den praktiske tilgang til de problemstillinger man som arbejdsgiver møder, når man anvender udenlandsk arbejdskraft.
PwC vil bl.a. gennemgå, hvad der skal ske, når en udenlandsk arbejdstager ankommer til Danmark - f.eks. tildeling af kildeskattenummer, dannelse af forskudsopgørelse ol. Herudover vil vi se på, hvad man som arbejdsgiver løbende skal være opmærksom på under ansættelsen i forhold til payroll mv.
Der vil blive gennemgået den nyeste praksis på området, for at hjælpe jer med at identificere potentielle problemstillinger. Samtidig vil vi gennemgå, hvordan I i praksis sikrer den mest smidige proces for jer som arbejdsgiver, men også for arbejdstageren.
Endeligt vil reglerne om arbejdsudleje blive behandlet.
SIRI vil give et overblik over reglerne på området for udenlandsk arbejdskraft med særlig fokus på udenlandske arbejdstagere fra ikke-EU-lande. Oplægget vil omhandle regler og procedurer, således at man som arbejdsgiver har et grundlæggende kendskab til reglerne på området. En række udvalgte problemstillinger vil blive gennemgået mere i dybden.
SIRI vil endvidere gennemgå procedurer og krav til ansøgning om opholdstilladelse, således at man som ansøger kan sikre, at alle nødvendige oplysninger er med i ansøgning, hvorved sagen kan behandles hurtigt.
SIRI vil desuden give en oversigt over udviklingen på området og kort præsentere de seneste lovændringer, som er vedtaget eller på vej gennem Folketinget.
Endelig vil SIRI kort skitsere udviklingen på området i tal og fakta.
LEO Pharma A/S vil dele deres erfaring med rekruttering og fastholdelse af udenlandsk arbejdskraft, herunder hvordan man aktivt kan arbejde med integration af udenlandsk arbejdskraft på en arbejdsplads, hvad der virker og eventuelt ikke virker.
Kort sagt, hvordan man får udenlandske medarbejdere til at føle sig velkomne og som en del af arbejdspladsen.
Målgruppe
Kurset henvender sig til HR-ansvarlige, ledere med personaleansvar, lønadministratorer og lign.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.