{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
I dag efterspørger flere og flere muligheden for at arbejde fra distance. Den nye virkelighed med hybridarbejde - også uden for arbejdslandet - betyder, at virksomheder skal tilpasse sig og etablere processer og politikker. Hvis det håndteres rigtigt, kan hybridarbejde hjælpe virksomheder med at tiltrække nye talenter og styrke deres konkurrenceevne.
På kurset vil vi gennemgå de mest almindelige juridiske og praktiske udfordringer ved fjernarbejde, herunder de skatte- og ansættelsesretlige spørgsmål samt forhold om social sikring og immigration, man som virksomhed skal være opmærksom på ved arbejde uden for arbejdslandet.
Der vil blive præsenteret forskellige scenarier, f.eks. en medarbejders ønske om at arbejde for en dansk virksomhed fra sit sommerhus eller lignende i Italien eller ansættelse af en udenlandsk medarbejder, der arbejder fra sit hjemland. Vi vil også gennemgå den nyeste praksis på området for at identificere de forhold, I bør være særligt opmærksomme på ved remote work.
Efter deltagelse på kurset vil du automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere her.
Advokat
Dansk Erhverv
Advokat
Dansk Erhverv
Partner, Head of Employment & Labor Law
EY
Partner, People Advisory Services (TAX)
EY
Immigration Lead
EY
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.