; ;

Temu har hurtigt forstyrret markedet med et hidtil uset ad-belægning, hvilket har øget omkostningerne for alle andre.

Dette påvirker især webshops, der er afhængige af Google Ads for at nå nye kunder. Det koster virksomhederne millioner og truer i nogle tilfælde deres rentabilitet.

Sammen med Scratcher gennemgår vi

  • Hvorfor Temu  benytter Gamification
  • Hvor de (heldigvis) fejler og hvad du kan lære af det
  • Samt hvordan du kan implementere Gamification, UDEN at gå på kompromis med dit brand og integritet.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 24. september 2024
  • Afmeldingsfrist d. 24. september 2024

Oplægsholdere

Jens Wedenborg

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Nikolaj Skarbye

CCO

Scratcher ApS

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.