{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Det tidligere bo-og opholdsnetværk skifter navn til Netværk for sociale tilbud. Første netværksmøde bliver emd fokus på kvalitetsdagsordenen på socialområdet.
I Danmark er størstedelen af de sociale botilbud – uanset om de er kommunale, regionale, selvejende eller private – kendetegnet ved høj faglighed og ansvarlig drift. Alligevel bliver tilliden til området udfordret af enkelte alvorlige sager om ulovligheder og svigt. Det er uacceptabelt og underminerer tilliden til et område, hvor tusindvis af fagfolk hver dag gør en forskel for samfundets mest sårbare borgere. Derfor er der brug for at styrke kvaliteten, ansvarligheden og professionalismen på det specialiserede socialområde.
Det bliver omdrejningspunktet for vores første netværksmøde. Programmet for eftermiddagen er:
Deltagelse i netværksmøderne er forbeholdt medlemmer (private og selvejende) som driver sociale tilbud.
Vi glæder os til at se jer til en spændende og relevant eftermiddag!
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.