;

Hvad får du ud af at deltage?  

  • Få en dyb forståelse af loyalitetslandskabet i Norden – baseret på IMPACT Commerces analyse af 199 kundeklubber på tværs af Danmark, Norge og Sverige.   
  • Bliv inspireret af cases der viser, hvordan man kan tænke loyalitet på nye, spændende måder.  
  • Få en masse praktiske idéer og værktøjer med hjem, så du bl.a. kan forbedre dit sign-up flow, din brug af 1:1 kanaler og din reward-struktur.  
  • Del erfaringer og idéer med eksperter og andre der brænder for loyalitet og kundeklubber og udforsk, hvordan du kan sikre en endnu stærkere kundeoplevelse. 
     

Du får altså ikke bare indsigt og inspiration – du får også værktøjerne til at handle på det.  

Hvad består IMPACT Commerces analyse af?  

Analysen undersøger, hvad der definerer en succesfuld kundeklub, med fokus på:  

  • Opbygningen af kundeklubber og kernemekanismer som point, tiers og gamification.  
  • Sign-up flows, vurderet på brugeroplevelsen ud fra 10 nøje udvalgte kriterier.  
  • Strategisk anvendelse af 1:1 kanaler til at styrke kundeloyaliteten.  
  • Reward- og benefit-strukturer og deres evne til at skabe værdi for både kunder og brands.  

Eventet vil foregå på engelsk / This event will be conveyed in English

Tilmeld dig i dag og gør dig klar til at udforske, hvordan du kan skabe mere personlige og relevante kunderejser, der løfter loyalitetsoplevelsen. 

Oplægsholdere

Kenni Wiltoft Rostgaard

IMPACT Commerce

Sam Panzer

Talon.One

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.