Med Temu på det danske marked er annoncepriserne røget i vejret.  

En af Coolshops strategier for at fastholde kundebasen har været et øget fokus på personalisering i deres emailmarketing. Og for at kæmpe tilbage mod AI giganten, har de måtte bruge lignende værktøjer.  

Deres svar har været en AI-løsning, som gør det muligt at lave 1:1 hyper-personaliseret indhold at scale. 

I dette webinar graver vi ned i, hvad Coolshop har gjort, og hvordan de opnåede et 55% løft i konverteringsraten på deres emailflows ved at arbejde med bl.a. Alvas.ai. 

Vi dykker ned i. hvordan man kan prompte AI’en, hvilke risici man skal være opmærksom på med AI og komme helt ned i detaljen på, hvordan I kan implementere det i dag for at kæmpe imod Temu.   

Hvem bør deltage? 

Webinaret er mest relevant for folk der: 

  • Arbejder i B2C 
  • Allerede arbejder med email marketing og flows 
  • Er nysggerige på AI 

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 10. januar 2025
  • Afmeldingsfrist d. 10. januar 2025

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.