{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Fremtidens bymidter: Sammen skaber vi levende byer
Gode vilkår for at drive virksomhed i bymidten er helt afgørende for væksten, udviklingen, borgerne og bylivet i alle landets kommuner. De sidste mange år har bymidterne forandret sig markant, og udviklingen og fokuseringen på byerne er ikke fulgt med tiden.
Dansk Erhverv inviterer til bymidtekonferencen ”Fremtidens bymidte” den 27. maj i ODEON, Odense. Kl. 09.00 – 16.30 inklusiv netværk.
Konferencen skal være et fælles samlingspunkt for alle med interesse i byudvikling. Vi rækker særligt ud til:
Hvad kan du forvente?
Konferencen er begrænset til 150 pladser, så registrér din tilmelding nu.
Moderator på konferencen er underdirektør for Regional Erhvervsudvikling og Erhvervsfremme Marc Perera Christensen.
Konferecen afholdes i partnerskab med Dansk Byplanlaboratorium – kontaktpunkt for European Urban Initiative.
Vis dine bymidte-løsninger - book en stand!
På konferencen har du mulighed for at udstille modeller, rådgivningsydelser og andre relevante produkter eller koncepter. Standene er minimum 2 x 3 meter, og kan ansøges inden den 02. maj kl. 12.00
For nærmere spørgsmål og dialog om arrangementet og udlejning af stande, bedes I rette henvendelse til Sharmili Rajagopal (se kontaktoplysninger nederst på siden).
Programmet tilpasses løbende op mod arrangementet.
Vi glæder os til at se jer i Odense!
Adm. direktør
Dansk Erhverv
Kommerciel medlemsdirektør
Dansk Erhverv
Senior Vice President
Novo Nordisk A/S
Direktør i Dansk Byplanlaboratorium, kontaktpunkt European Urban Initiative
Byplanlaboratoriet
Executive Vice President
Matas
Logistikchef
BC Catering A/S
borgmester for Holstebro Kommune og medlem af KL´s Kultur-, Erhverv- og Planudvalg
direktør for Salling & Franchisekæder
Salling Group
Head of IoT & Crowd Insights Sales
Norlys
Direktør, ph.d.
Moesgaard
Rådmand
Odense Kommune, By- og Kulturforvaltningen
Underdirektør
Dansk Erhverv
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.