{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Mandag d. 19. maj fra kl. 12.30 til 16.00 afholdes der fysisk netværksmøde i vores Forsvarsnetværk.
Nordisk samarbejde åbner for unikke muligheder inden for forsvarssektoren. Kom og hør om de vigtigste aktører, aktuelle samarbejdsprojekter og potentialet for virksomheder i Norden.
Derudover vil der være den seneste opdatering om forsvarsforligsforhandlingerne. Som altid vil der være rig mulighed for netværk og B2B samtaler med andre medlemmer af Forsvarsnetværket.
Vi ser frem til en informativ og givende dag og glæder os til at se dig.
Deltagelse i netværksmøderne er forbeholdt medlemmer af Dansk Erhvervs Forsvarsnetværk. Netværket henvender sig til virksomheder, der er aktive eller interesserede i forsvars- og sikkerhedsindustrien, herunder leverandører, underleverandører og aktører med strategisk interesse i forsvarssektoren.
Som medlem får du adgang til unikke arrangementer, hvor der deles indsigt i sektorspecifikke temaer, og hvor der skabes stærke relationer mellem virksomheder og aktører inden for forsvarsindustrien. Netværksmøderne giver mulighed for at styrke samarbejdet, dele erfaringer og blive klogere på de rammevilkår og muligheder, der præger sektoren.
Hvis din virksomhed ikke allerede er medlem, men har interesse i området, er du velkommen til at kontakte Dansk Erhverv for mere information om medlemskab.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.