{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vi inviterer til en festlig eftermiddag, hvor vi hylder de 100 virksomheder og den værdi, de og D-mærket skaber for dansk erhvervsliv og for Danmark.
Programmet kredser om fremtiden inden for digital sikkerhed og samtidig løfter vi sløret for, hvor D-mærket er på vej hen, og præsenterer kommende tiltag, der skal styrke Danmarks mærkningsordning for it-sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse.
Vær med til en eftermiddag i den smukke festsal på Axelborg, hvor vi fejrer 100-milepælen og skaber netværk på tværs af brancher med virksomheder, brancheorganisationer og andre aktører, der prioriterer digital ansvarlighed og arbejder sammen om at udvikle og udbrede D-mærket.
Hvem er inviteret?
Arrangementet er både for repræsentanter fra de første 100 D-mærkede virksomheder og for virksomheder på vej mod D-mærket, partnerskabet bag D-mærket og andre aktører inden for cybersikkerhed og digital ansvarlighed.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.