{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vi glæder os til at byde velkommen til en inspirerende dag, når Dansk Erhverv i samarbejde med netvaekst.dk afholder et pitch event for mindre og mellemstore virksomheder.
Som SMV’er er det afgørende at udvikle virksomheden, og her kan sparring og vejledning fra erfarne erhvervsfolk være guld værd. Nu har du muligheden for at kvalificere din virksomhed til at gratis sparringsforløb med erfarne erhvervsfolk. Et forløb som giver konkret sparring og vejledning til, hvordan lige netop din virksomhed med succes kan udvikle sig fremadrettet. Og et forløb der fungerer som et Advisory Board med en varighed på op til 12 måneder.
Det er netvaekst.dk som efterfølgende står for de tildelte vejledningsforløb. Vejlederne fra netvaekst.dk har et højt videns- og erfaringsniveau, erhvervet igennem lange karriereforløb inden for mange forskellige virksomheder og inden for alle de problemstillinger og områder, som virksomhederne og iværksætterne typisk skal håndtere og operere indenfor. Størstedelen af partnerne er selv eller har været ejerledere og/eller virksomhedsansvarlige.
Det er dog ikke alle, der kan deltage i en pitch. Din virksomhed skal have vist, at den har en levedygtig forretningsmodel med betalende kunder, med et potentiale og et ønske om at vokse og udvikle sig.
Du kan læse mere om foreningen netvaekst.dk her: https://netvaekst.dk/
For yderligere oplysninger kontakt:
info@netvaekst.dk eller på tlf. 40 83 54 37.
Hvad får du ud af at deltage?
Feedback på din pitch: En værdifuld mulighed for at præsentere din virksomhed og få konkrete input fra eksperter.
Netværk: Mød andre ambitiøse iværksættere og erhvervsfolk.
Videre udvikling: Mulighed for at blive udvalgt til et eksklusivt og gratis sparringsforløb, hvor erfarne erhvervsfolk vil fungere som et Advisory Board for din virksomhed.
Program for dagen:
Pitch: Præsenter din virksomhed (10-15 minutter pr. deltagende virksomhed).
Q&A og feedback: Panelet giver konkrete anbefalinger (30 minutter).
Networking: En chance for at connecte med andre deltagere og panelet.
Eventet er målrettet mindre og mellemstore virksomheder med ønske om vækst og udvikling.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.