{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Logistik er et afgørende parameter for alle e-handlere
Logistikområdet er fortsat i rivende udvikling. Der kommer hele tiden nye spillere på markedet, nye produkter og services lanceres og samtidigt stiller kunderne nye krav til bl.a. bæredygtighed, hjemmelevering, returnering mv.
Så hvordan vælger du de rette logistikløsninger og hvad forventer kunderne i fremtiden? Deltag på logistikkonferencen og bliv klogere på netop det og meget mere. I år bliver Logistik for e-handlere afholdt for 9. gang – og denne gang virtuelt. Du slipper for transporttiden og der er stadig masser af netværksmuligheder.
Logistikkonferencen giver dig praktisk viden og fornyet inspiration til at løse de logistikmæssige udfordringer som alle e-handelsvirksomheder på et eller andet tidspunkt står overfor. Hør cases hvor forskellige typer af logistikløsninger har været nøglen til succes og oplev de forskellige og nye tilbud på markedet, der præsenteres og diskuteres på dagen.
Hvad kan du tage med hjem fra konferencen?
Konferencen henvender sig til dig som er:
Dagens program
Se dagens program nedenfor. Talerrækken er nu på plads, og vi glæder os meget til at byde dig velkommen på konferencen og tilbyde en perlerække af erfarne og inspirerende talere. Så book din billet i dag og dyk ned i programmet - som udover de 10 oplæg også byder på 2 netværksmøder hvor du kan gå mere i dybden og sparre med de andre deltagere.
Som tilmeldt til konferencen vil du modtage en mail med link til platformen, hvor du kan planlægge din dag og netværke med de andre deltagere.
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.