{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Cloudtjenester spiller en væsentlig rolle i samfundets digitale transformation. Samtidig er der stigende opmærksomhed på konkurrencen på markedet. Dansk Erhvervs medlemsundersøgelse viser, at den mest populære cloudtjeneste blandt virksomhederne er e-mail. Den mest populære cloudleverandør er Microsoft Azure, som knap halvdelen af vores medlemmer bruger. Undersøgelsen viser også, at hver tiende af vores medlemmer har oplevet en stigning i udgifterne til cloud, som overstiger det forventede, og at den største udfordring for at skifte cloudleverandør er tekniske barrierer.
FEBRUAR 2025
Cloudtjenester bidrager markant til den digitale transformation af samfundet og er blandt andet afgørende for udrulningen af kunstig intelligens (AI). Samtidig er der efter en årrække med et meget hurtigt optag af cloudtjenester opstået et øget fokus på konkurrence og valgmuligheder for cloudkunderne – også blandt Dansk Erhvervs medlemmer.
Dansk Erhvervs undersøgelse viser, at 72 pct. af vores medlemmer køber cloudtjenester. Heraf køber 56 pct. e-mail som cloudtjeneste, hvilket gør e-mail til den mest populære cloudtjeneste blandt virksomhederne. Den mest populære leverandør er Microsoft Azure, som 47 pct. af virksomhederne bruger som cloudleverandør.
Undersøgelsen viser også, at sikkerhedsniveau er vigtigst for flest virksomheder (45 pct.), når de skal vælge cloudleverandør. Samtidig viser undersøgelsen, at 11 pct. af virksomhederne har oplevet, at deres udgifter til cloudtjenester er steget mere end forventet på trods af, at de ikke benytter flere tjenester. Den største barriere for at skifte cloudleverandør er tekniske barrierer som fx manglende interoperabilitet eller portabilitet af data på tværs af cloudleverandører.