;

Fire aktive netværksgrupper:

  1. Online kundeservice
  2. Sociale medier - Jylland / Sjælland
  3. Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Sjælland
  4. Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Fyn/ Jylland
Du skal være logget på for at kunne sende denne formular. Hvis du er logget på og stadig ikke kan slå op, skal du sørge for, at "Spor ikke" er deaktiveret i dine browserindstillinger.

Kontakt

Mathilde Møller

Konsulent

Dansk Erhverv

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Netværk: Online kundeservice

Arbejder du med online kundeservice til daglig? Så oplever du måske, at du nogle gange befinder dig i ukendt territorium, og at du tilegner dig ny viden og erfaringer hver dag, på områder som er i rivende udvikling, især på kundeadfærden og den teknologiske del.

Formål:
Gruppens formål er at dele praktisk viden og erfaringer omkring håndtering af de mange forskellige aspekter af online kundeservice og reputation management, der er i forskellige typer af virksomheder og brancher.

Medlemmerne:
Denne netværksgruppe er for personer, der arbejder med online kundeservice i en eller anden forstand uanset om det er på B2B- eller B2C markedet og om du arbejder i en ren e-handelsvirksomhed eller i en virksomhed, der håndtere kundeservice fra både off- og online kundehenvendelser. I netværket er der deltagere fra både Jylland og Sjælland, og vi holder netværksmøder begge steder. Så der skal påregnes rejsetid ifm. deltagelse i denne netværksgruppe.

Forventet udbytte af deltagelse i netværksgruppen:
Som deltager kan man forvente at deltage i et forum, hvor alle bidrager med erfaringer inden for de mange forskellige aspekter omkring online kundeservice og image pleje med sigtet at få gladere kunder men naturligvis også klæde os, der arbejder med dette, bedre på til håndtering af de forskellige opgaver og udfordringer, der er med det.

Forslag til emner:
Hvordan og hvornår fronter kundeservice kunden på hjemmesiden?
Hvordan får man kundeservice godt integreret på de sociale medier?
Hvordan måler man kundetilfredsheden?
Hvad virker og hvad virker ikke?

Bliv medlem af Online Kundeservice-netværksgruppen:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem

Netværk: Sociale medier

Netværket er et fællesskab for personer, der arbejder med sociale medier inden for e-handel. Her samles specialister, marketingansvarlige, content creators m.fl. for at udveksle viden, dele best practices og netværke med ligesindede.

Formål:
Formålet er at skabe et dynamisk forum, hvor medlemmer kan få inspiration, diskutere trends og udfordringer samt udvikle deres færdigheder inden for social commerce, annoncering og community building osv. Målet er at skabe et stærkt netværk, der både styrker medlemmernes faglige kompetencer og bidrager til vækst og innovation i e-handelsbranchen.

Medlemmerne:
Denne netværksgruppe er for personer, der arbejder med sociale medier i en eller anden forstand uanset om det er på B2B- eller B2C markedet, og om du arbejder i en ren e-handelsvirksomhed eller i en omnichannel-virksomhed.

Format og aktivitet:
Netværket mødes tre gange årligt kl. 12-16. Møderne går på skift mellem netværks-medlemmerne, så der skal påregnes rejsetid ifm. deltagelse i denne netværksgruppe.
På netværksmøderne vil der, så vidt muligt, være relevante, eksterne oplæg.

Der er to netværk:

  • Ét netværk for social medie-ansvarlige i Jylland
  • Ét netværk for social medie-ansvarlige på Sjælland

Netværket i JYLLAND
I 2025 mødes vi:
Onsdag den 18. juni
Onsdag den 17. september

Netværket på SJÆLLAND
I 2025 mødes vi:
Torsdag den 8. maj
Torsdag den 28. august
Torsdag den 13. november

Bliv medlem af Social medie-netværksgruppen:
Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem

 

Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Sjælland

Search Marketing bliver fortsat mere komplekst og ofte kan det være vanskeligt at bevare det strategiske overblik samtidigt med være hands-on produktspecialist.

DSMA er en Dansk Erhverv Digital Handel netværksgruppe for eksperter indenfor search marketing både paid search og SEO. Kriterierne for optagelse er betinget af udvidet kendskab til branchen og lysten til at dele (anonyme) udfordringer og inspirere ligesindede, på tværs af virksomheder.

Formål:
DSMA har til formål at vækste search markedet i DK gennem veldokumenterede cases, best practice sharing, benchmarking, sparring og teorier.

Som udgangspunkt er niveauet højt, men med forståelse for at alle ikke kan være gode til alt, så respekt for hinandens niche kompetencer er påkrævet.

Medlemmerne:
DSMA er først og fremmest for SEM & SEO specialister. Det er vigtigt, at du allerede forstår de dynamiske processer bag search marketing og har lyst til at spille en aktiv rolle i videreudvikling af branchen.

Formand for netværksgruppen: Rasmus Himmelstrup, Resolution Media

Bliv medlem af Danish Search Marketing Alliance (DSMA)-netværksgruppen:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem.

Netværk: Danish Search Marketing Alliance (DSMA) Fyn/ Jylland

Er du ekspert i Search Marketing og bor du på Fyn eller i Jylland?

Så er dette netværk for dig!
Det er hårdt arbejde både at have det strategiske overblik og samtidig være produktspecialist. Det gælder også for Search Marketing, som fortsat bliver mere og mere komplekst. Derfor er det vigtigt at lære af hinandens erfaringer, så hverdagen bliver lettere.

Netværksgruppen Danish Search Marketing Alliance (DSMA) har været en etableret Dansk Erhverv Digital Handel netværksgruppe på Sjælland gennem mange år. Flere og flere fra det fynske og jyske søger optagelse i gruppen, og derfor etablerer vi nu gruppen med geografiske rødder på hhv. Fyn og i Jylland.

DSMA er en netværksgruppe for eksperter indenfor search marketing både paid search (SEM)  og organisk optimering (SEO) som har lyst til at dele (anonyme) udfordringer og inspirere ligesindede, på tværs af virksomheder.

Formål:
Formålet med netværksgruppen er at vækste search markedet i Danmark gennem veldokumenterede cases, best practice sharing, benchmarking, sparring og teorier.

Som udgangspunkt er niveauet højt, men med forståelse for at alle ikke kan være gode til alt, så respekt for hinandens niche. 

Medlemmerne:
DSMA er først og fremmest for SEM & SEO specialister, som har erfaring og kompetencer indenfor search marketing. Det er vigtigt er, at du allerede forstår de dynamiske processer bag search marketing og har lyst til at være aktiv i netværket og derved bidrage til videreudvikling af branchen.

Midlertidig formand for netværksgruppen:
Rasmus Himmelstrup, Resolution Media, som også er formand for  tilsvarende netværk på Sjælland.

For at gruppen kan etableres permanent, søger vi en formand, der har lyst til at være ansvarlig for gruppen.


Bliv medlem af DSMA-netværksgruppen Fyn/ Jylland:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem.

Som netværksdeltager skal du være indstillet på:

  • At deltage aktivt på møderne
  • At dele viden og erfaringer med gruppens øvrige medlemmer
  • At respektere gruppens fortrolighed
  • At deltage i sammensætningen af agendaen til møderne
  • At lægge hus til et møde, hvis det er muligt

Alle grupperne fokuserer på erfaringsudveksling blandt deltagerne på baggrund af forskellige planlagte aktiviteter som f.eks. faglige oplæg fra både gruppens medlemmer og fra eksterne oplægsholdere, inviteret af gruppen.

Antallet af møder aftales individuelt i grupperne.

Læs betingelser for optagelse og deltagelse i netværksgrupperne. Download vores "Tips til dig, der ønsker at deltage i en netværksgruppe".

Tips til dig der ønsker at deltage i en netværksgruppe

pdf

Download

Inspiration, netværk og viden

Som medlem af en netværksgruppe får du
  • Faglig sparring i et fortroligt forum
  • Faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt netværk
  • Indsigt i aktuelle emner

Andre Dansk Erhverv netværk

Andre relevante fokusområder

Kontakt

Digital Handel

Mathilde Møller

Konsulent
Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel
Medarbejderprofil