{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Stigende efterspørgsel og kapacitetsudfordringer
Efterspørgslen på sikkerhedsgodkendelser er steget markant de seneste ti år, særligt som følge af den ændrede sikkerhedspolitiske situation. Denne udvikling har skabt kapacitetsudfordringer for myndighederne, hvilket har ført til længere sagsbehandlingstider. For virksomheder, hvor sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for at udføre opgaver, har det betydelige konsekvenser.
Virksomheder lider under lange ventetider
En undersøgelse fra Dansk Erhverv viser, at 30 pct. af virksomhederne har oplevet sagsbehandlingstider på over seks måneder. For 55 pct. af virksomhederne betyder de lange ventetider, at den optimale medarbejder ikke kan udføre arbejdet. Desuden rapporterer 25 pct. tabt omsætning som følge af de forlængede behandlingstider.
Digitalisering som løsning på flaskehalsene
Virksomhederne efterspørger øget digitalisering af processen for sikkerhedsgodkendelser samt en fælles portal, som kan gøre ansøgningsforløbet mere smidigt og gennemsigtigt. Hele 60 pct. af de adspurgte virksomheder vurderer, at en digitalisering vil gavne deres forretning.