{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
24. august 2021
Nogle af de mails, en virksomhed sender til sine kunder, er ikke markedsføring, men såkaldte ”servicemeddelelser”. De er derfor ikke omfattet af forbuddet mod uanmodet elektronisk markedsføring i markedsføringslovens § 10, stk. 1.
En servicemeddelelse kan f.eks. være en mail, der bekræfter en aftale eller en besked om, at varen er sendt. Et elselskabs meddelelse om en strømafbrydelse eller andre meddelelser, der ikke har til formål at afsætte varer eller tjenester eller at brande den erhvervsdrivende, er heller ikke omfattet af markedsføringslovens spamforbud.
Servicemeddelelser må ikke indeholde markedsføring i virksomhedens autosignatur.
Forbrugerombudsmanden accepterer dog, at mailsignaturen indeholder oplysninger, der kan identificere den erhvervsdrivende. Det kan være den erhvervsdrivendes navn, adresse, logo og en neutral henvisning til den erhvervsdrivendes hjemmeside. Et slogan som ”Tilliden er Gjensidig” kan efter Forbrugermandens opfattelse have til formål at identificere virksomheden og må derfor sidestilles med et logo. Læs udtalelsen her
Om markedsføringslovens spamforbud
Erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post med henblik på direkte markedsføring, medmindre modtageren har givet forudgående samtykke til det. Det fremgår af markedsføringslovens § 10, stk. 1.
Læs mere om markedsføringslovens spamforbud hos Dansk Erhverv eller i Forbrugerombudsmandens spamvejledning.