{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
08. februar 2021
Dansk Erhverv har længe presset på for en lempelse af reglerne for Click & Collect og fra mandag d. 8. februar, bliver det muligt at betale for sine varer ved afhentning, i stedet for det hidtidige krav om, at alle betalinger skulle foregå elektronisk inden afhentning.
Dansk Erhverv forventer, at denne lempelse vil medføre et øget salg i en lang række mindre butikker i specialvarehandlen, der indtil nu ikke har haft mulighed for at sælge, fordi de ikke har haft en onlineløsning som har kunne håndtere betalinger.
Dansk Erhverv presser fortsat på, for at gøre det muligt at indlevere varer til reparation, reklamation eller ombytning, og at det bliver muligt for butikkerne at tilbyde tidsbestilling til kunderne for eksempel ved autoforhandlere og køkkenbutikker mv.
Presser på for en genåbning på lavt blus
Dansk Erhverv har foreslået en snarlig genåbning af udvalgsvarehandlen med en faseopdelt plan, som primært baseres på tidligere restriktioner, og som er understøttet af evidens, så som afstand, afskærmning og håndsprit, men også suppleret med visse nye skærpede restriktioner og opfordringer.
Læs mere:
Dansk Erhvervs Genåbningsplan for udvalgsvarehandlen
Erhvervsministeriets QAs om nedlukning af detailhandlen (7.2.2021)
Læs mere om restriktioner i detailhandlen