{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
25. juli 2023
I 2017 vedtog den daværende regering ’Styrket indsats mod sort arbejde’ som blandt andet introducerede et krav om, at virksomheder i bestemte brancher skal registrere alle salg i såkaldte digitale kasseapparater, der lever op til OECD’s SAF-T krav.
Allerede dengang blev det muligt for skattemyndighederne at pålægge specifikke virksomheder at indføre digitale kasseapparater, hvis der blev fundet uregelmæssigheder i virksomhedens oplysninger til myndighederne.
Der er nu mindre end et halvt år til, at virksomheder med en omsætning på mindre end 10 mio. om året skal leve op til disse krav. Derfor er det vigtigt, at du som virksomhed i en af de fire nedenstående brancher er opmærksom på, hvorvidt dit nuværende system er tilstrækkeligt. Hvis ikke, kan det være nødvendigt at anskaffe sig et system, der lever op til alle kravene. Du kan se kravene nærmere beskrevet i Momsbekendtgørelsens § 63.
De omfattede brancher er:
Læs mere her: 'Skatteforvaltningen kan nu pålægge virksomheder at benytte digitale salgsregistreringssystemer'