{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
21. juni 2023
Husk at hente vores analyse om Liveshopping
Vi har nemlig spurgt Christian Degn Vester om det.
Han er adm. direktør i liveshopping-virksomheden ELISA, der i maj vandt to E-handelspriser – den ene for deres samarbejde med Pluspigen.
Her får du hans gode råd.
1. Get Started: Undgå at overkomplicere forberedelserne. For mange kan det være en hjælp at begynde småt, med få succeskriterier, få elementer og et enkelt setup. På den måde får man læring og erfaring med en effektiv indsats.
2. Engage and Connect: Involver seerne ved at interagere, gerne både før, under og efter livesessionen. Stil dem spørgsmål, reager på et par kommentarer, svar på spørgsmål og få dem til at føle sig involveret. At engagere og interagere med sine i følgere opbygger tillid, skaber en oplevelse, og opmuntrer dem til at foretage en handling som fx køb, app download, tilmelding til nyhedsbrev mv.
Christian Degn Vester, ELISA
3. Create a Sense of Urgency: Hvis formålet med ”liven” (liveshopping, red.) er salg, så er det en god idé at benytte virkemidler, som får folk til at købe nu. Det kan fx være tidsbegrænsede kampagner, eksklusive tilbud, fri fragt eller en lille gratis gave ved køb over x beløb på liven. Dette motiverer seerne til at foretage et køb, før muligheden går forbi. Mange lykkes også med at inspirere til køb blot ved at fortælle om de produkter, de fremviser, prøver, tester mv. Ligesom med alle andre marketing- og salgsdiscipliner, er pris en faktor, men der er mange andre strenge at spilde på – vær kreativ.
4. Tell a Story: Udnyt muligheden og fortæl om dit brand, dit produkt og din service. Du kan fx give detaljerede produktoplysninger: såsom oprindelse, unikke funktioner, kundeudtalelser. Historier skaber en følelsesmæssig forbindelse med seerne og hjælper dem med at visualisere fordelene ved at eje produktet. Fx kan en vinhandler fortælle om første gang han smagte denne vin nede ved vinbonden.
5. Promote!: Skab buzz og spænding ved at promovere din kommende liveshopping-session på tværs af forskellige marketingkanaler, såsom sociale medier, e-mail-nyhedsbreve og dit websted. Sørg for at have et klart tema eller fokus på din live, så de potentielle seere kan se relevansen, også selvom du var live for to dage siden.
6. Analyze and Learn: Analysér og lær af hver session: Efter hver liveshopping-session skal du analysere seertid, seerfeedback, salgsdata mv. for at identificere områder, der kan forbedres. Læg mærke til, hvad der fungerede godt, og hvad der kan forbedres til fremtidige sessioner. Kontinuerlig læring og tilpasning er nøglen til stor succes.
HUSK: Nogle har enorm kommerciel succes med deres liveshopping-strategi fra først show. For andre tager det tid og eksperimenter at opbygge en succesfuld liveshopping-strategi. Forbliv engageret, vær konsekvent og tilpas din tilgang baseret på feedback fra data, seere og skiftende markedstendenser.