;
Gemt

Hjælp dig selv: Bliv en del af Nævnenes Hus’ brugerpanel

17. december 2024

Har du erfaring med at bruge Nævnenes Hus’ hjemmeside, klageportalen eller afgørelsesportalen som klager eller indklaget? Så vil Nævnenes Hus gerne høre din mening for at kunne udvikle og forbedre de digitale værktøjer, som bruges både i Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet. 

Dine erfaringer gør en forskel 
Nævnenes Hus arbejder løbende på at forbedre brugeroplevelsen på de digitale platforme, der understøtter arbejdet i både Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet. Derfor inviterer man nu medlemmer af Dansk Erhverv til at deltage i et ny-etableret brugerpanel, hvor man samler input til klageportalen, afgørelsesportalen og hjemmesiden. 

Nævnenes Hus ønsker at få indsigt i brugernes oplevelser og udfordringer for at sikre, at klageprocesserne bliver så enkle og brugervenlige som muligt – uanset om sagen løses i Mæglingsteamet eller behandles i Forbrugerklagenævnet. 
 
Du kan tilmelde dig brugerpanelet ved at sende en e-mail til IT-specialkonsulent Marie Toft Odgaard på mtod@naevneneshus.dk. Skriv "Brugerpanel" i emnefeltet og angiv dit navn, din stilling og dit telefonnummer. 

Du bestemmer selv, hvor meget du vil deltage 
Når du tilmelder dig, vil du blive kontaktet telefonisk for at aftale, hvordan og hvor ofte Nævnenes Hus må kontakte dig. Deltagelsen kan være i form af telefoninterviews, korte spørgeskemaer, brugertests eller workshops – og du deltager kun, når du har tid og lyst. 
 
Feedback fra brugerpanelet bruges aktivt til at tilpasse og udvikle klageportal, afgørelsesportal og hjemmeside, så Nævnenes Hus kan tilbyde endnu bedre løsninger til alle, der bruger deres tjenester. 
 
Hvis du har spørgsmål til brugerpanelet, er du altid velkommen til at kontakte Nævnenes Hus. 

Kontakt

Handel

Bo Dalsgaard

Fagchef for Forbrugeraftaler og Forbrugerklagesystemer
Medarbejderprofil