{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
05. december 2024
Formålet er at sikre, at tjenesterne er forståelige og tilgængelige for personer med handicap og datoen for lovens anvendelse er 28. juni 2025.
Hvad indebærer loven?
Ifølge vejledningen skal din webshop:
Hvem er omfattet?
Tilgængelighedsloven gælder for alle, der tilbyder e-handelstjenester til forbrugere. Det er derfor vigtigt at sætte sig ind i kravene og implementere nødvendige ændringer.
Hvordan kan du komme i gang?
Sikkerhedsstyrelsens vejledning tilbyder konkrete råd og eksempler på, hvordan du kan leve op til kravene. Den giver også indsigt i, hvordan undtagelser vurderes og dokumenteres. Du kan finde yderligere oplysninger i vejledningen og i de generelle krav til tjenester i tilgængelighedsdirektivet.
At sikre en tilgængelig webshop er ikke kun et lovkrav – det er også en måde at nå ud til flere kunder og skabe en bedre brugeroplevelse for alle.
Læs vejledningen på Sikkerhedsstyrelsens hjemmeside.
Hvis du har yderligere spørgsmål, eller ønsker sparring, er du velkommen til at kontakte vores jurist Cecilia på ceda@danskerhverv.dk