{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
11. december 2024
Siden 2023 har Det faglige Udvalg for Handelsuddannelsen organiseret Karrieredage for Handelsuddannelsen. Messerne er for virksomhederne en oplagt mulighed for at møde fremtidige handelselever. Til januar vender Karrieredage for Handelsuddannelsen tilbage. Virksomheder kan nu reservere en stand i en, to eller alle tre byer, som igen i år er Aalborg, København og Billund.
Omkring 2.000 grundforløbselever fra landets handelsskoler bliver transporteret i busser til de tre byer, hvor virksomhederne kan indgå i direkte dialog med kommende talenter, samt præsentere deres virksomhed og hvad de kan tilbyde handelselever i netop deres virksomhed.
Dagen er tilrettelagt, så eleverne ankommer i hold, hvilket giver virksomhederne tid til indholdsrige samtaler. Det eneste, virksomhederne skal medbringe, er egen materiale og de rette medarbejdere til at repræsentere virksomheden.
Uanset om I deltager i én, to eller alle tre messer, er det gratis at være med. Hver virksomhed får en 2x3 meter stand stillet til rådighed, og alt andet inkl. forplejning bliver sørget for at udvalget.
Datoer og lokationer:
23. januar 2025 – Aalborg Kongres & Kultur Center, Aalborg
27. januar 2025 – Tivoli Hotel & Congress Center, København
30. januar 2025 – Legoland Konference, Billund
Tidsrum: Kl. 9.00 – 14.00