{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
03. juni 2024
Med et tilskud på 125.000 kr. Får virksomheder mulighed for at afprøve robotteknologi i op til tre måneder. Initiativet skal hjælpe virksomheder med at øge produktiviteten og forbedre kvaliteten af deres produkter, inden de investerer i en robot.
Over 45% af virksomheder inden for industri, bygge- og anlæg samt transport har allerede investeret i robotteknologi. Nu kan din virksomhed også få del i fordelene, som inkluderer frigørelse af medarbejdere fra gentagne opgaver og forbedret konkurrenceevne.
Fordele ved at låne en robot
Ansøgning og tilskud
For at ansøge skal virksomheder samarbejde med en godkendt robotintegrator, som findes på SMV liste. Tilskuddet på 125.000 kr. Dækker omkostninger til robotintegratoren, som hjælper med hele processen.
Læs mere om initiativet her!
Processen begynder med, at virksomheden forbedrede sin ansøgning i samarbejde med en robotintegrator. Når ansøgningen er godkendt af Digitaliseringsstyrelsen, starter samarbejdet med integrationen, som leverer og opsætter robotten. Virksomhedens medarbejdere vil blive oplært i brugen af robotten, og robotten integreres i de daglige arbejdsprocesser efter tre måneder evaluerer forløbet, og virksomheden træffer beslutning om at købe eller returnere robotten